19 Nisan 2014 Cumartesi

Kitap incelemesi: İki kitap birden

Okuduğum iki kitapla buradayım. Bu kitapları okuyalı baya oldu ancak yoğunluktan fırsat bulamadım yazacak. Daha fazla uzatmadan başlayayım kitaplarıma;



İlk olarak Bir Psikiyatristin Gizli Defteri isimli kitap 336 sayfa ve ben 3 günde bitirdim. Akıcı bir dil ve acaba bu olayın altından ne çıkacak şimdi merakı 3 günde bitirmemi sağladı. Çok güzel bir kitap, konuyla ilgilenenlere tavsiye edebilirim. Arka kapak fotoğrafından daha detaylı bilgi almak istersiniz diye düşündüm.


Gelelim ikinci bayılarak okuduğum kitaba: Agafya;

 İnternette sıkça karşıma çıkan bir kitaptı ve ben de içeriğini merak edip koyudum kitabın arka kapağını okumaya ; "1920'li yıllar.Rusya'da büyük bir devrim olmuş.Avrupa birdenbire kendi derdine düşmüş.Birinci Dünya Savaşı'nı yarıda kesmek zorunda kalmıştır..." Bu cümleleri okumam yeterli oldu ve bu kitabı okumalıyım dedim. Kitaba başladığınız anda kendinizi olayların içinde buluyorsunuz o kadar etkileyici ki. Hem savaş, hem aşk var. Eee daha ne olsun :) Daha fazla bilgi vermeyeyim belki okumak isteyen olur meraklarını gidermeyelim değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder