20 Ocak 2014 Pazartesi

LİLAKUTU ALIŞVERİŞİM


 Raen ürünlerini duymuşsunuzdur, el yapımı ürünler. Ben de bir süre önce bergamot aromalı şampuanına kafayı takmıştım ve denemek için almak istedim. Bir arkadaşımdan rica etmiştim siparişi vermesi internet sorunumdan dolayı , o da sağolsun bana süpriz olsun diye hediye paketi istemiş ve ürünüm çok şık bir şekilde paketlenmiş olarak geldi. :) Şampuanın hediyesi raen vücut losyonunun deneme boyu vardı şampuanın yanında, ben de cyrene keratin&collagen şampuanının deneme boyunu hediye olarak istemiştim. Bunların yanı sıra lilakutu bana denemem için serotis kulak temizleme köpüğü göndermiş. Alışverişlerin yanında gelen küçük hediyeler de mutlu ediyor insanı. :) Ürünleri denedikten sonra inceleme yazısı da yazacağım ve lilakutuya hediyeleri için teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder